FAQ tegels
Koop je een woonvloer in een nieuwbouwproject waar wij aangesloten zijn als projectleverancier? Dan plaatsen wij in de meeste gevallen ook de tegels. In andere gevallen verzorgt de aannemer dit. Koop je als particulier (en dus niet via een nieuwbouwproject) bij ons een woonvloer, dan laat je de tegels plaatsen door een specialist die je zelf kiest. Uiteraard staan wij in alle gevallen voor je klaar om jouw project soepel te laten verlopen.
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Via deze link vind je de actuele openingstijden.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 21.00 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
3. Bekijk de virtuele tour.
Onze adviseur maakt aan de hand van de keuzehulp een persoonlijke route voor je in onze 4.500m2 grote showroom.
Wist je dat je via onze online tools zelf een badkamer, keuken of tegelvloer kunt ontwerpen? Of doe inspiratie op en bewaar jouw ontwerp.
Veel ontwerp-plezier!
Bij een project is er gekozen voor een basispakket keuken. Dat kun je bekijken in de showroom. De rest van jouw voorkeur en smaak kun je doorgeven via de keuzehulp. De keuzehulp vind je in de bevestigingsmail van je gemaakte afspraak. De adviseur ontvangt jouw keuzes en maakt een persoonlijke inspiratieroute voor je. Tijdens je afspraak bij ons in de showroom maakt de adviseur een mooie 3D-tekening.
Nog geen afspraak gepland? Bel 0418 - 55 66 66. De keuzehulp is er voor de keuken en/of badkamer. Hoe ziet de keuzehulp eruit? Neem hier alvast een voorproefje.
Dit verschilt bij elk project. Je kunt dit terugvinden in de technische omschrijving van je woning. Ook lees je in de technische omschrijving wat de financiële consequenties zijn.
Let op: Je dient dan ook zelf de plaatsing van de keuken te regelen. Koop je dit bij ons? Dan stemmen wij dit af met de aannemer en de ontwikkelaar.
Heb je een prachtige badkamer gevonden bij ons? Dan checken wij je wensen en kijken of die bouwkundig gerealiseerd kunnen worden. Als dit mogelijk is dan berekenen wij meteen de bijbehorende bouwkundige aanpassingen aan de hand van je gekozen ontwerp.
Kies je ervoor om het in eigen beheer te houden? Dan moet je na oplevering van je woning alles zelf afstemmen met eigen leveranciers. Wat houdt dit in? Bij bouwkundige aanpassingen kun je denken aan het leggen van een dekvloer of het metselen van een extra muurtje. Een loodgieter verplaatst de waterleidingen voor je. En de elektricien verzorgt extra aansluitpunten. Met de schaarse beschikbaarheid van vaklieden is het natuurlijk fijn als Huysinc dit allemaal voor je regelt. Ook is alles klaar op het moment dat je de woning in gebruik neemt.
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Via deze link vind je de actuele openingstijden.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 21.00 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
Samen gaan we aan de slag met het concretiseren van jouw badkamerontwerp. Onze adviseur neemt de afmetingen van je huis als uitgangspunt en helpt je bij het kiezen van de juiste materialen en apparatuur. We zorgen ervoor dat elk detail van het ontwerp aansluit bij jouw huis en wensen. Het resultaat is een gedetailleerde 3D-tekening die je toekomstige badkamer tot in de puntjes weergeeft.
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
3. Bekijk de virtuele tour.
Onze adviseur maakt aan de hand van de keuzehulp een persoonlijke route voor je in onze 4.500m2 grote showroom.
Koop je een woonvloer in een nieuwbouwproject waar wij aangesloten zijn als projectleverancier? Dan plaatsen wij in de meeste gevallen ook de tegels. In andere gevallen verzorgt de aannemer dit. Koop je als particulier (en dus niet via een nieuwbouwproject) bij ons een woonvloer, dan laat je de tegels plaatsen door een specialist die je zelf kiest. Uiteraard staan wij in alle gevallen voor je klaar om jouw project soepel te laten verlopen.
Er moet herstel plaatsvinden in mijn badkamer of woonvloer en ik weet niet welke voeg er is gebruikt. Waar kan ik dit vinden?
Neem contact met ons op via 0418 - 55 66 74. Je kunt ook een e-mail sturen naar tegels@dhomus.nl met daarin zoveel mogelijk gegevens, zoals referentienummer, project, bouwnummer en plaats. Dan kijken wij dit voor graag voor je na.
Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen, voorzien van antwoorden, voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je direct contact met onze service afdeling? Neem dan contact op per e-mail via service@dhomus.nl of bel 0418 - 55 66 00. Onze service afdeling is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.
Direct een gebrek, storing of schade melden? Vul het formulier in via onderstaande button.
Direct een service melding indienen