Label

Service

Huysinc streeft naar het afleveren van een perfecte keuken, badkamer of woonvloer, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. We doen er dan ook alles aan je service melding snel en naar tevredenheid op te lossen.

Service melden

We helpen je graag verder!

 

Wil je een service melding bij ons indienen? Dan adviseren we je om het online service formulier in te vullen, zodat wij je vervolgens zo goed mogelijk kunnen helpen in een snelle opvolging van jouw service aanvraag.

 

Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, sturen we je direct een bevestigingsmail en informeren we je over de verdere stappen in het proces van je service aanvraag

 

Direct een service melding indienen
service algemeen

Algemene veelgestelde vragen

Vind het antwoord op jouw vraag

Naast de algemene veelgestelde vragen, hebben we ook de meest gestelde vragen en antwoorden die specifiek betrekking hebben op jouw nieuwe keuken, badkamer of tegels, overzichtelijk voor je op een rijtje gezet.

Neem contact op

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op per e-mail via service@dhomus.nl of bel 0418 - 55 66 00. Onze service afdeling is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.