FAQ badkamer
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Bekijk onze reguliere openingstijden hieronder.
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 21.00 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
3. Bekijk de virtuele tour.
Onze adviseur maakt aan de hand van de keuzehulp een persoonlijke route voor je in onze 4.500m2 grote showroom.
Onze adviseurs zijn dagelijks druk met afspraken. Hierdoor zijn ze telefonisch slecht te bereiken. Natuurlijk kun je hem of haar wel mailen. Stel gerust je vraag; binnen 2 werkdagen mag je het antwoord verwachten.
Waar vind je het e-mailadres van jouw adviseur? Deze kun je terugvinden op het voorblad van je offerte/order. Je kan ook een e-mail sturen naar info@huysinc.nl, dan zorgen dat wij dat de mail bij de juiste adviseur terecht komt.
Wist je dat je via onze online tools zelf een badkamer, keuken of tegelvloer kunt ontwerpen? Of doe inspiratie op en bewaar jouw ontwerp.
Veel ontwerp-plezier!
Dit verschilt per project. Bekijk de technische omschrijving van de nieuwe woning of dit erbij zit. Wat komt het meeste voor? Er zit vaak een badkamer-cheque of standaard badkamer bij je nieuwbouwwoning. Deze kun je tijdens een afspraak in onze showroom helemaal naar wens laten aanpassen of uitkiezen.
Dit verschilt bij elk project. Je kunt dit terugvinden in de technische omschrijving van je woning. Ook lees je in de technische omschrijving wat de financiële consequenties zijn.
Let op: Je dient dan ook zelf de plaatsing van de badkamer te regelen. Koop je deze bij ons? Dan stemmen wij dit af met de aannemer en de ontwikkelaar.
Heb je een prachtige badkamer gevonden bij ons? Dan checken wij je wensen en kijken of die bouwkundig gerealiseerd kunnen worden. Als dit mogelijk is dan berekenen wij meteen de bijbehorende bouwkundige aanpassingen aan de hand van je gekozen ontwerp.
Kies je ervoor om het in eigen beheer te houden? Dan moet je na oplevering van je woning alles zelf afstemmen met eigen leveranciers. Wat houdt dit in? Bij bouwkundige aanpassingen kun je denken aan het leggen van een dekvloer of het metselen van een extra muurtje. Een loodgieter verplaatst de waterleidingen voor je. En de elektricien verzorgt extra aansluitpunten. Met de schaarse beschikbaarheid van vaklieden is het natuurlijk fijn als Huysinc dit allemaal voor je regelt. Ook is alles klaar op het moment dat je de woning in gebruik neemt.
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Bekijk onze reguliere openingstijden hieronder.
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 21.00 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
Samen gaan we aan de slag met het concretiseren van jouw badkamerontwerp. Onze adviseur neemt de afmetingen van je huis als uitgangspunt en helpt je bij het kiezen van de juiste materialen en apparatuur. We zorgen ervoor dat elk detail van het ontwerp aansluit bij jouw huis en wensen. Het resultaat is een gedetailleerde 3D-tekening die je toekomstige badkamer tot in de puntjes weergeeft.
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
3. Bekijk de virtuele tour.
Onze adviseur maakt aan de hand van de keuzehulp een persoonlijke route voor je in onze 4.500m2 grote showroom.
Koop je een badkamer in een nieuwbouwproject waar wij aangesloten zijn als projectleverancier? Dan plaatst in de meeste gevallen de aannemer de tegels. Koop je als particulier (en dus niet via een nieuwbouwproject) bij ons een badkamer, dan laat je de tegels plaatsen door een specialist die je zelf kiest.
Heb je een badkamer gekocht in onze showroom? Dan leveren we alle materialen die je hebt uitgekozen. De installatie laat je doen door je eigen aannemer. Uiteraard staan wij voor je klaar om jouw project soepel te laten verlopen.
Wanneer je een onderdeel wenst te bestellen, kun je een melding insturen via het service formulier op onze website. Onze collega’s van de serviceafdeling nemen contact met je op als er aanvullende informatie benodigd is. Zodra alle gegevens bekend zijn en er navraag bij de fabrikant gedaan is, kunnen we je een offerte sturen.
Er moet herstel plaatsvinden in mijn badkamer of woonvloer en ik weet niet welke voeg er is gebruikt. Waar kan ik dit vinden?
Neem contact met ons op via 0418 - 55 66 74. Je kunt ook een e-mail sturen naar tegels@dhomus.nl met daarin zoveel mogelijk gegevens, zoals referentienummer, project, bouwnummer en plaats. Dan kijken wij dit voor graag voor je na.
Voor het behoud van de glans is het belangrijk om het bad regelmatig te reinigen met een spons en vloeibaar reinigingsmiddel. Let op dat het reinigingsmiddel geschikt is voor kunststoffen zoals acryl. Voor intensieve reiniging van uw acryl bad kun je een speciale acrylreiniger gebruiken.
Wij adviseren om het bad na gebruik droog te wrijven om kalkaanslag tegen te gaan en het bad in een goede staat te houden. Gebruik voor het reinigen van je bad géén schuursponsjes of schuurmiddel. Ook het gebruik van oplosmiddelen, reinigingsmiddelen met zuur of antikalk raden wij af.
Gebruik voor het reinigen van je chromen kraan géén schuursponsjes of schuurmiddel. Ook het gebruik van oplosmiddelen, reinigingsmiddelen met zuur, antikalk, schoonmaakazijn of andere reinigingsmiddelen met azijn raden wij af. Reinig de kraan met een klein beetje zeep en een vochtige doek. Kalkvlekken kun je voorkomen door de kraan na gebruik af te drogen.
Daarnaast kun je een chroompolish gebruiken voor een glanzende uitstraling en beperking van kalkaanslag.
Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen, voorzien van antwoorden, voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je direct contact met onze service afdeling? Neem dan contact op per e-mail via service@dhomus.nl of bel 0418 - 55 66 00. Onze service afdeling is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.
Direct een gebrek, storing of schade melden? Vul het formulier in via onderstaande button.